måndag 22 april 2013

EN GANSKA BRA MÅNDAG

Hängde på låset hos Drewex för att lämna in mina nyaste bilder till montering.
Fast leveransdatum egentligen var 8 maj (vår vernissage är 4 maj!) så kommer dom få klart dom i tid.
LÄTTNAD!

Gav blod för 60de gången och fick ett .........PARAPLY!

Kröp till korset och besökte vårdcentralen. Har svinont i höften och det låser sig helt när jag skall resa mig men eftersom jag tänkte att dom skulle säga att jag måste VILA och VILA inte passar riktigt på mig så har jag struntat i att gå dit.
Sedan säger dom att det är en nerv som har kommit i kläm och att jag inte alls skall vila. Jag skall gå och cykla och röra mig.
LÄTTNAD!

Affischerna till utställningen kom på posten och ser jättebra ut!

Nu blev du lite nyfiken, vad?

Enda som saknas nu är att någon ringer och ger mig ett jobb eftersom mitt gamla snart är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar