söndag 5 januari 2014

NYTT ÅR



Nytt år. Nya möjligheter.

2013 var väl helt OK. Jag lyckades klamra mig fast på Fritidsförvaltningen så jag hade jobb det mesta av året. Ett år som idrottsplatsvaktmästare på Rosengård. En helt ny livserfarenhet. Möte med fantastiska människor. Jag är glad för det.

Testade också på att bo i kooperativt boende. Fantastisk idé i teorin men något svårare att genomföra i praktiken.

Jag har under året paddlat 485 km, vilket jag inte alls är nöjd med. Hade som mål att komma över 1000 km, men mycket kvälls/helgjobb, flytt och längre väg till kajaken satte stop för det.

Men jag har cyklat 5559 km och det är jag mer nöjd med. Den dagliga cykelturen till jobbet har gett mig en hyfsad grundkondition och det känns bra.

Nu blir det nytt jobb som aktivitetsledare och nytt boende i Västra Hamnen.
Det bör bli bra.
Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar