söndag 13 april 2014

FIN DAG

Vilken dag det blev i går!
Först motionspaddling där Carol och jag paddlade till bron. 17,5 km.


Inom Limhamns småbåtshamn för den klassiska räkmackan på Kajutan.

Tillbaka på klubben kort paus innan bassängträning på Kockum fritids.
Carol hjälpte mig att tvätta kajaken eftersom vi skulle dela på den och vi lyckades med förenade krafter lägga den på min nya kajakvagn som fungerade jättebra när vi väl hade rätt ut vad som var bak och fram.
Sedan 2 intensiva timmar i bassängen. Jag satte alla rollarna och tog mig upp i kajaken utan flottör så jag var jätteglad!
Många tränade på rollar av olika slag, men också balance brace, kamraträddning och andra balansövningar. Härlig uppsluppen stämning!





Svårt att rolla i en surfski.








Som grädde på moset blev det sedan eftersits på klubben med pizza och öl och brasa och många skratt.
En finfin lördag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar