tisdag 11 maj 2010

VATTENTORNET



Sedan har jag anmält att jag skall vara med på Fotografiska föreningens utställning i Vattentornet i Pildammsparken i slutet på maj.
Då satsar jag riktigt tufft. Jag skall ju som vanligt till Oslo och fotografera 17 maj så jag räknar kallt med att få några bra bilder där som jag sedan skall hinna bildbehandla, skriva ut och montera innan utställningen skall hängas den 28 maj. Vi har endast 80x100 cm per utställare så det blir inte så många bilder.
Bengt har dessutom fått för sig att vi skall lämna in bilder till Riksförbundets årsbok vilket betyder att jag måste bestämma mig och få klar bilder till det inom en vecka.
Sedan fyller Fotografiska föreningen 75 år och skall i samband med det göra en bok. Där sitter jag i juryn men vill ju absolut ha med bilder så vi får se hur det går ihop. Teman är Stillhet, Möten och Kontraster, så det försöker jag ha lite i bakhuvudet hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar