torsdag 17 juni 2010

RUBRIKFÖRSLAG TACK


Behöver verkligen rubrikförslag nu. HÄRLIG DAG PÅ HAVET börjar bli lite uttjatad.
Men i alla fall lyckades jag bli lite ledig i dag (tack Pepe) så då var det givetvis raka vägen ner till klubben.
Paddlade till Råttfällan, herr Olssons strand och in i Dockan. På väg ut från Dockan mötte jag segelfartyget Frederyk Chopin från Stettin. Manskapet var vänligsinnade och alla vinkade till mig. Mäktig syn!
Paddlade vidare till Lagunen, paddlade ut för att titta på en konstig installation som jag fortfarande inte vet vad är och sedan vidare mot djuphavsbadet igen. Man ville ju att det aldrig skulle ta slut. Kajaker har bara EN nackdel och det är att dom saknar toalett. Babs tips om att knipa håller inte riktigt i längden.
Jag funderade lite på att paddla till Lomma, men tyckte det var lite tråkigt ensam. Ingen att äta mjukglass med. Vi tar det när några fler kan.

1 kommentar:

  1. Skepp ohoj....
    Var det inte det man ropade när skepp siktades i horisonten ;-)

    SvaraRadera