söndag 13 november 2011

ELVA-ELVA-ELVA

OK. Nu börjar jag få ihop alla bildberättelser jag gjorde i fredags. Den första jag mötte var som sagt Rolf från Kapell & Annat som gjorde nytt kapell till en segelbåt. Familjen som ägde båten skulle bo i den i några år innan dom hav sig ut på världsomsegling. Spännande.











Nästa berättelse visar Emma som gör screentryck i Konstnärernas Kollektivverkstad:








Annika har jobbat i affären SHOCK i 13 år och trivs jättebra. Hon kommer här:













Madeleine, Caroline, Anna och Jennie som är elever vid Scandinavian Hair Academy i Västra Hamnen
var också jättegulliga och ställde upp på fotografering.






















Trött på människor nu? OK. Här kommer mina hundbilder från dagen:












Dom underbara killarna på Royal Picnic måste givetvis få vara med en sådan dag. Dom var lite stressade eftersom dom skulle iväg på ett möte, men givetvis var dom pigga på lite hyss.



På Kommendanthusets café hittade jag Gabriella med sin Klara och Annie med Neo.
Fick också med en ledsen övergiven napp och den nya sollekplatsen nattetid i denna berättelsen om barn..








På kvällen var det Jubileumsfest i Strokeföreningen Malmö. Det bjöds på äkta skånsk gåsamiddag med svartsoppa och äppelkaka och underhållare var Eddie Oliva. Känd från svensktoppen. Och även kockarna spelade upp.

















Såja. Det var vad jag fick ihop från En dag i november. Allt är inskickad i natt och i morse så nu gäller det bara att vänta och se om något gillas. Annars får man glädjas åt en fin dag och möte med massor av positiva människor. Tack alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar