lördag 5 februari 2011

MINA BILDER I JUBILEUMSBOKEN

Här kommer dom bilder jag fick med i Ffims jubileumsbok som jag berättade om i förra inlägget.
Jaha - tänker ni nu - det är ju lätt att få med bilder när man sitter i juryn, men faktum är att jag inte alls är inblandad i valet av mina egna bilder. Givetvis!

MÖTEN var liksom mitt tema. Möten med människor är ju framförallt det jag sysslar med inom fotografi. Så här fick jag med alla 3 bilderna (man fick lämna in max 3 bilder per tema):

Gårdsfest Agardhgymnasiet

Gatubild Bologna

Bologna


STILLHET är väl inte riktigt min grej (he he), men jag fick ändå med 2 bilder:

Från Søgne i Norge

Från paddeltur, södra Fyn.

KONTRAST var faktiskt det svåraste - för dom flesta verkade det som. Här blev det 1 bild:

Oslo 17 maj

Alla bilderna är tagna det senaste året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar